långhelg o allt, tåppänbra!!!

kände mig lite bloggsugen..
vaknade la för en halvtimme sen, pappa väkte mig o sa att dom åkte, fick inte ens följa med, men jaja, blir nog bra ändå. Ska käka lite frukost, byta om o lite sånt, sen upp o fixa stallet o rida min häst, sen ska jag fixa lite o sen se om jag kan åka till skövde o träffa min lilla julia, om hon vill o kan, och om jag får, haha. Har förövrigt värsta stressen för vad jag ska ha på mig på skolavslutningen, vet inte det än. Och sa till mig själv att iår ska det vara lite speciellt, vi får se hur det blir med det, hahah.. Men ska sätta fart nu, men antar att det blir liiite mer bloggning nu när vi är lediga, men spelar ingen roll. Men vi hörs, pussen :)
hej, ska vi gifta oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0